Foto-orientering

Med jämna mellanrum kommer jag att publicera bilder på kontrollerna, en i taget. Det blir ingen bana utan uppgiften är helt enkelt att klura ut var kontrollerna finns, något som alla som kallar sig orienterare och bor i Falun ska klara av. Där har ni utmaningen!

Vart ska ni skicka svaren? Givetvis kan ni utnyttja kommentarerna för att svara, men då avslöjas ju svaret för alla alltför tidigt. Eller är det så vi ska ha det kanske? Först rätt svar vinner? Kommentera!

Jag tycker att snyggast svar blir om ni publicerar egna bilder på kontrollerna, nytagna med er själva vid skärmen. Oslagbart svar och ett bra skäl att ta en skogsrunda!
Givetvis kommer de som klarar alla kontroller belönas.

Kommentarer
Postat av: Per M

Rolig idé men vem är "jag" som kommer att publicera bilderna?

2009-11-28 @ 22:18:31
Postat av: Nils

Ursäkta!

Det är Nils som jag. Killen som alltid tränat i Falun men springer för den gula borlängeklubben. Svar och bilder kan ni skicka till olsson.nils(snabel-a)gmail.com, om ni inte väljer att skriva här.

2009-11-29 @ 11:52:18
URL: http://falunsfastakontroller.blogg.se/
Postat av: Per

När börjar det? :o)

2009-11-30 @ 13:07:52
Postat av: Nils

Per>> Tankeläsning? Kolla nya inlägget!

2009-11-30 @ 13:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0