Christer tog täten vid svåraste kontrollen

Christer studsade ut i julkortsskogen för ett bildbevis.
Christer visar att han inte bara hittar kontroller vid köksbordet

Som banläggare hade jag en nöjt, snett leende när jag tog bilderna på gropen. T.o.m jag skulle ha besvär med kontrollen så då måste den bli i stort sett omöjlig för andra. Så gick mina tankar men ack vad jag bedrog mig. Undervärdera aldrig dina medmänniskor och speciellt inte gamla falurävar. Nu är jag rädd att sista kontrollerna blir rena transportsträckor. En liten förhoppning är att jag även kan ha fel åt andra hållet och hur många har inte bommat näst sista? Det blir nog spännande ända in till målsnöret!

Kommentarer
Postat av: På fel breddgrad

Way to go, Christer!

2009-12-20 @ 17:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0